Це моя Україна, це моя Батьківщина


З 17 по 23 серпня в рамках циклу «Це моя Україна, це моя Батьківщина» в нашій бібліотеці прошла низка інформаційно-просвітницьких заходів, присвячених святкуванню Дня Державного Прапору та Дня Незалежності України.

Розпочався святковий тиждень з пізнавально-ігрової програми «Моя країна — Україна!» де бібліотекари в ігровій формі, ознайомили малюків ДНЗ № 5  з історією становлення української символіки та Державного Прапора,  пройшли сторінками історії. Згадали традиції та обряди українського народу. Діти приймали активну участь у святковому заході, читали вірші про Батьківщину. Малюки отримали корисну інформацію та масу задоволення від зустрічі.

Для читачів  середнього віку було запропоновано  інтелектуальне змагання  «Україна – єдина країна». У ході заходу було перевірено юних патріотів на знання історії, географії, біографії відомих людей і літератури. Переможці змагання отримали винагороди, а всі учасники-святковий та піднесений настрій.

Також, пройшли година державності «Українська державна символіка», де присутнім розповіли історію державних символів.

В ході заходів відвідувачі переглянули літературу на книжкових виставках «Моя неповторна Україна», «Мальовничі куточки України», «Це моя Україна, це моя Батьківщина».

Підводячи підсумки проведених заходів, бібліотекарі, звертаючись до забутого, відкривали історію України, нагадували традиції та культурні надбання, сприяли формуванню у користувачів людської гідності, любові до рідної землі, родини, свого народу.

 

Добавить комментарий

